Pages


  • HEADING HERE 1

    DESCRIPTION HERE 1
  • HEADING HERE 2

    DESCRIPTION HERE 2
  • HEADING HERE 3

    DESCRIPTION HERE 3
  • HEADING HERE 4

    DESCRIPTION HERE 4
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Tuesday, September 17, 2013

TESTIMONI - Makan ALFALFA SHAKLEE terus SEMBELIT HILANG..hari-hari MEMBUANG..Terbaekkkk!!

Salam Selasa semua...

Nak story mory tentang ALFALFA ni...

Ni baca teleconversation between kami :





" Me : Kak nak tanya ni camna lepas makan alfalfa?

Kak A : Ko tau mai lepas aku makan alfalfa tu setiap hari aku membuang...tak pernah miss...

Me : sebelum ni akak susah membuang ke?

Kak A : sebelum ni memang 3 hari sekali baru buang mai...

Me : Akak ada rasa lain lain tak selain tak sembelit?

Kak A : aku rasa badan aku rasa tak letih sangat la pastu Hubby aku kata rasa lain bila ehemmm ehemmm (yang ni korang sendiri faham la ye) "


Kak A ni memang dah jatuh hati ngan ALFALFA...sebelum ini dia makan betik & macam² buah buahan untuk mudahkan membuang...tapi bila kenal ALFALFA masalah sembelit juga pembuangan yang tak lancar tu dah tak ada lagi...

Untuk fakta kita perlu membuang najis dari badan setiap hari kerana najis yang tidak dibuang yang akan mengakibatkan pelbagai penyakit...

Selain itu ALFALFA juga boleh bagi rasa LAIN dalam hubungan suami isteri tau...

Sebotol dengan harga RM 48++ sahaja tapi anda dapat kurangkan masalah SEMBELIT @ pembuangan najis tak lancar juga BONUS dapat eratkan hubungan suami isteri...bestkan?

Berminat PM saya untuk info lanjut..


MAISARAH | SID No 956236
Call/SMS/Whatsapp - 012 593 1141
FB Page - Sarah Body Food

COD AREA : BANDAR TUN HUSSEIN ONN, AEON CHERAS SELATAN, MAHKOTA CHERAS, BALAKONG, KAJANG, BANGI, SERDANG, PUTRAJAYA, WANGSA MAJU, KLCC, AMPANG PARK, JLN TUN RAZAK, KL SENTRAL, BANDAR TASIK SELATAN



Dapatkan SET² SHAKLEE untuk Masalah² Anda