Pages


  • HEADING HERE 1

    DESCRIPTION HERE 1
  • HEADING HERE 2

    DESCRIPTION HERE 2
  • HEADING HERE 3

    DESCRIPTION HERE 3
  • HEADING HERE 4

    DESCRIPTION HERE 4
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Monday, June 9, 2014

Shaklee sasar jualan berganda menjelang 2015 ucapan Presiden Shaklee Malaysia pada National Conference 2013/2014

Shaklee sasar jualan berganda

 VICTOR Lim (sembilan dari kanan) dan Presiden Shaklee Antarabangsa, Bradford Richardson bersama sebahagian daripada penerima anugerah semasa Persidangan Kebangsaan Tahunan Shaklee di Pusat Konvensyen Sunway, Selangor, semalam.

KUALA LUMPUR 7 Jun - Pengeluar produk kesihatan, Shaklee Products (M) Sdn. Bhd. (Shaklee) optimis untuk menambah bilangan pengedar bagi meningkatkan keuntungan jualan sebanyak dua kali ganda menjelang 2015.

Presiden Shaklee Malaysia, Victor Lim berkata, pihaknya positif dengan perkembangan syarikat jualan langsung itu yang sudah bertapak di negara ini dalam tempoh lebih sedekad.
"Pada tahun lepas, kami mencatatkan pertumbuhan jualan seba nyak 1,000 peratus sejak 2008 dan untuk tahun 2015, kami menjangkakan peningkatan dua kali ganda mengatasi tahun lalu.

"Hal ini berikutan ramai yang menjadikan perniagaan jualan langsung sebagai sumber pendapatan sampingan kerana efisien dari segi kos, fleksibel dan tidak melibatkan risiko serta memerlukan modal yang minimum," katanya.

Beliau berkata demikian ketika berucap dalam persidangan kebangsaan tahunan Shaklee di Pusat Konvensyen Sunway Pyramid di sini hari ini.

Yang turut hadir Presiden Antarabangsanya, Bradford Richardson; Pengerusi merangkap Ketua Pegawai Eksekutif Shaklee Coorporation, Roger Barnett dan kira-kira 4,000 ahli dari seluruh negara.

Dalam majlis sama, Shaklee turut melancarkan produk baharu untuk menurunkan kadar koles trol secara semula jadi yang di sempurnakan Timbalan Presiden dan Ketua Pegawai Sains Shaklee, Dr. Bruce Daggy.

Produk yang dinamakan Phytocol-ST itu dapat membantu melindungi pengguna daripada penyakit kardiovaskular yang menjadi pembunuh nombor satu dalam kalangan rakyat negara ini.
Sementara itu, kira-kira 1,000 ahli Shaklee menerima anugerah atas kejayaan serta pencapaian masing-masing dalam rangkaian penjualan produk kesihatan berke naan.







MAISARAH | SID No 956236
Call/SMS/Whatsapp - 012 593 1141
LIKE >>> FB Page - Sarah Body Food
Email  >>> sarah.anothai@gmail.com

COD AREA : BANDAR TUN HUSSEIN ONN, AEON CHERAS SELATAN, MAHKOTA CHERAS, BALAKONG, SERDANG, KAJANG, BANGI, SERDANG, PUTRAJAYA, WANGSA MAJU, KLCC, AMPANG PARK, JLN TUN RAZAK, KL SENTRAL, BANDAR TASIK SELATAN




Dapatkan SET² SHAKLEE untuk Masalah² Anda

No comments :

Post a Comment