Pages


  • HEADING HERE 1

    DESCRIPTION HERE 1
  • HEADING HERE 2

    DESCRIPTION HERE 2
  • HEADING HERE 3

    DESCRIPTION HERE 3
  • HEADING HERE 4

    DESCRIPTION HERE 4
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Tuesday, March 25, 2014

Cara Cantikkan Kulit: Masker ESP dan Vitamin E Shaklee.

Salam semua.. slam sihat ceria dari saya untuk semua pengunjung blog ini...

ESP tengah HOT MELETOPSSS KAN?? Tapi korang tahu tak yang ESP Shaklee ni boleh dibuat Masker... bunyi menarik tertarik kan?? Of coz la best kan...


Saya dah pernah cerita tentang beberapa vitamin Shaklee yang sesuai untuk kesihatan dan kecantikan kulit. Bukan wajah saja, tapi seluruh tubuh. Yang belum saya cerita lagi ialah bagaimana anda, pelanggan-pelanggan saya yang begitu berharga, boleh mempelbagaikan kegunaan vitamin Shaklee untuk lebih mencantikkan lagi wajah anda.



Jika selama ini anda cuma minum ESP dan makan Vita-E, sekarang anda boleh gunakan kedua-dua produk ini sebagai ramuan masker wajah. Buat apa beli di kedai jika kita boleh buat sendiri di rumah? Sudahlah dapat jimatkan wang (masker-masker komersil di pasaran boleh mencecah puluhan ringgit untuk beberapa kali pakai saja), kandungannya juga sedia maklum selamat, berkesan dan dijamin halal. Tak ada was-was dan sudah tentu tidak mengandungi pengawet atau bahan kimia yang tidak baik untuk kesihatan.



Bagaimana cara membuat masker Shaklee? Senang saja. Anda cuma perlukan tiga bahan berikut:

1 sudu yogurt asli
1 sudu ESP
1 biji Vita-E

Cara-caranya mudah. Anda cuma perlu cucuk kapsul Vita-E dengan jarum untuk keluarkan ekstrak Vita-E. Tak perlu picit semua sekali, sebiji kapsul Vita-E boleh digunakan untuk 2-3 kali. Kemudian campurkan yogurt, ESP dan Vita-E sekaligus dan gaul rata (macam main masak-masak pula). Voila! Homemade masker yang kaya dengan protein dan vitamin E anda sudah siap. Boleh sapukan ke muka dengan rata, biarkan lebih kurang 15 minit atau sehingga kering. Kemudian cuci muka seperti biasa.

Minyak Vita-E mungkin tidak hilang jika wajah dicuci dengan air biasa, jadi boleh gunakan pencuci muka untuk lebih bersih. Waktu terbaik untuk menggunakan masker ini ialah sebelum tidur malam atau selepas mandi pagi.

Alternatif lain, anda boleh juga pakai masker yogurt dan ESP selepas mandi pagi dan sapukan Vita-E saja sebelah malam sebelum tidur. Tak ada salahnya. Mana-mana cara yang sesuai dengan anda boleh diaplikasikan. Boleh baca testimoni kat bawah ni..





Mereka amat berpuas hati dengan Masker ni.. anda bila lagi nak cuba??? Jom!!

HARGA MEMANG TERBAIK UNTUK ANDA!! SERVICE TERBAIK UNTUK ANDA JUGA!!

Selamat mencuba :)



MAISARAH | SID No 956236
Call/SMS/Whatsapp - 012 593 1141
LIKE >>> FB Page - Sarah Body Food
Email  >>> sarah.anothai@gmail.com

COD AREA : BANDAR TUN HUSSEIN ONN, AEON CHERAS SELATAN, MAHKOTA CHERAS, BALAKONG, SERDANG, KAJANG, BANGI, SERDANG, PUTRAJAYA, WANGSA MAJU, KLCC, AMPANG PARK, JLN TUN RAZAK, KL SENTRAL, BANDAR TASIK SELATAN




Dapatkan SET² SHAKLEE untuk Masalah² Anda