Pages


  • HEADING HERE 1

    DESCRIPTION HERE 1
  • HEADING HERE 2

    DESCRIPTION HERE 2
  • HEADING HERE 3

    DESCRIPTION HERE 3
  • HEADING HERE 4

    DESCRIPTION HERE 4
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Tuesday, May 13, 2014

Nak Hilangkan Parut "Chicken Pox" Pada Si Anak, Petua Moden Dan Tradisional

Ibu yang bijak adalah ibu yang sentiasa berpengetahuan luas dalam menangani masalah berkaitan bayi. Apabila ada anak-anak yang terkena demam pasti ibubapa jadi rungsing dan tak senang duduk. Tambahan pulak kalau baby baru je umur beberapa bulan. Bukan senang nak handle bayi yang demam kan. Lagi mencabar bila terkena demam campak ni. Bayi apalah yang dia tahu, bercakap belum tahu, menangis je la kan. Walau hanya selsema, itu pun dah cukup merungsingkan kita. Bila demam reda, masalah lain pula timbul. Parut chicken pox pula. Kulit bayi sangat fragile, kalau kita tak hilangkan parut tu, ia akan tinggal kesan pada kulit hingga dewasa. Tak cantik la kan.

Jika ada ibubapa yang menghadapi masalah ini, bolehlah mencuba Suplemen Shaklee sesuai buat anak-anak. Ini cara moden ye ibu-ibu.

Gabungan MEAL SHAKE + Omega+ Herbal Blend.
Alhamdulillah, testimoni Adik Iman lengkap menceritakan kepentingan suplemen ni pada masalah Adik Iman.
Parut chicken pox nya makin pudar dan hilang dengan sapuan Krim Herbal Blend.
Kuat imuniti tubuhnya, jarang demam dengan pengambilan Omega Guard+ Meal Shake.                
Meal shake juga bantu mencantikkan semula kulit adik Iman selain untuk kesihatan fizikal dan mentalnya kerana meal shake ialah serbuk protein yang membantu pembinaan sel-sel kulit yang baru. Omega pula mengandungi DHA dan EPA, bagus sangat unuk pertumbuhan dan rangsangan sel dan saraf-saraf otak berhubung.


Cara tradisional:
Nak cara tradisional hilangkan parut chicken pox, boleh cuba ambil secekak daun bambu dan tumbuk sehingga hancur. Campurkan dengan bedak sejuk dan letakkan di seluruh tempat berparut. Biarkan semalaman. Lakukan sekurang-kurangnya tiga kali seminggu. Tanda parut akan berkurangan sedikit demi sedikit.

  
omega guard dan meal shake shaklee

Memang banyak suplemen jenama lain di pasaran, namun mengapa Shaklee menjadi pilihan ramai ibu dan pilihan saya sendiri. Tentu ada kelebihan nya yang tiada pada jenama lain. Ramai ibu yang memilih Shaklee, juga telah terlebih dahulu menggunakan jenama lain, tetapi beralih ke jenama Shaklee, kerana kesan nya berbeza berbanding produk yang mereka pakai dahulu.

Tak salah kalau kita bantu anak-anak kita. Salah kalau kita biarkan sahaja masalah anak tanpa diatasi.

Seronok bila anak jarang demam, tak lah kerap berulang alik ke klinik. Sekali rawatan untuk seorang anak kecil dah tentu RM40 ke atas dan kos ubat-ubatan akan terus meningkat dari tahun ke tahun. Jika anak anda 5 orang, kalau kurang bernasib baik, sorang demam, berjangkit dengan yang lain. Jadi, nak anak sihat dan tak mudah berjangkit demam dan selsema, maka perlu dari awal mulai dengan nutrisi yang sempurna, lengkap dan terbaik.



MAISARAH 
Call/SMS/Whatsapp - 012 593 1141
LIKE >>> FB Page - Sarah Body Food
Email  >>> sarah.anothai@gmail.com

COD AREA : BANDAR TUN HUSSEIN ONN, AEON CHERAS SELATAN, MAHKOTA CHERAS, BALAKONG, SERDANG, KAJANG, BANGI, SERDANG, PUTRAJAYA, WANGSA MAJU, KLCC, AMPANG PARK, JLN TUN RAZAK, KL SENTRAL, BANDAR TASIK SELATAN




Dapatkan SET² SHAKLEE untuk Masalah² Anda

No comments :

Post a Comment