Pages


  • HEADING HERE 1

    DESCRIPTION HERE 1
  • HEADING HERE 2

    DESCRIPTION HERE 2
  • HEADING HERE 3

    DESCRIPTION HERE 3
  • HEADING HERE 4

    DESCRIPTION HERE 4
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Monday, September 2, 2013

CoQ HEALTH PLUS Shaklee Suplement Untuk JANTUNG ANDA...


Assalamualaikum semua...

September dah tiba...PROMO untuk September ialah COQ Health Plus...BUY 6 FREE 1...



Jantung kita mengepam kira kira 2,000 gelen darah ke seluruh badan setiap hari. Ini menjadikan jantung adalah merupakan otot yang melakukan kerja PALING SUKAR dalam badan kita. Sebagai pusat kawalan sistem peredaran darah..jantung memerlukan sejumlah besar tenaga untuk berfungsi dengan betul.

Tenaga yang disediakan dengan bantuan nutrien yang dipanggil koenzim Q10 (CoQ10) yang juga memainkan peranan dalam menyokong kesihatan saluran darah. CoQ10 adalah dihasilkan secara semulajadi oleh badan dan hadir di dalam semua sel sel.

Koenzim Q10 (CoQ10) adalah nutrien larut lemak yang dihasilkan dalam badan dan hadir di dalam semua sel sel. Kepekatan nutrien ini lebih tinggi terdapat dalam organ organ yang berkerja keras dan memerlukan sejumlah besar tenaga sel untuk berfungsi seperti jantung, hati, buah pinggang dan pankeras.


Jom tengok sini COQ Health Plus dalam majalah :


Wanita Ogos 2013



Majalah Harmoni




Apa yang membuat CoQ Health Plus unggul???



Di antara fungsi Co Enzim Q10 :
  • Menghasilkan tenaga dalam setiap sel tubuh terutamanya sel otot jantung
  • Bertindak sebagai antioksida ( melindungi arteri daripada pengoksidaan low-density lipoproteins(LDL) )
  • Membantu menggalakkan fungsi kesihatan bagi saluran darah termasuk yang menyalurkan darah ke jantung
  • Kebaikkan Coenzyme Q10 atau CoQ10  ini adalah menangani serangan jantung yang merupakan pembunuh utama rakyat Malaysia. Pesakit didapati mempunyai rendah CoQ10 di dalam sel-sel otot jantung yang membawa kepada kegagalan jantung untuk berfungsi. Hasil kajian double-blind menunjukkan dengan mengamalkan CoQ10 dapat mengurangkan gejala-gejala masalah kegagalan jantung seperti sesak nafas, sukar tidur, dan bengkak. Jadi CoQ10 adalah penyelesaian untuk meningkatkan pengeluaran tenaga di dalam otot jantung, juga meningkatkan kekuatan jantung untuk mengepam darah ke seluruh badan.

Next entry saya akan berkongsi cerita abah saya yang merupakan pengidap sakit jantung & sudah menjalani by pass operation pada 2008...kos rawatan juga sakit yang ditangung beliau...


Jika anda sayang jantung anda adalah lebih baik bertindak sekarang kerana MENCEGAH LEBIH BAIK DARI MENGUBATI...

Berminat untuk mencuba juga belikan untuk ibu bapa anda..sepanjang SEPT ini adalah PROMO COQ Health Plus...dapatkan sebotol or lebih lagi untuk menjaga aset yang paling penting dalam tubuh anda..sesungguhnya pelaburan anda amat berbaloi jika dibandingkan dengan kos rawatan jantung yang mencecah RM 50K...apalah sangat dengan RM 100+ dibandingkan dengan RM 50K kan?? 


Tepuk dada tanya selera...anda yang pilih...

Berminat boleh pm saya @  


MAISARAH | 956236
Call/SMS/Whatsapp - 012 593 1141
FB Page - Sarah Body Food
COD AREA : BANDAR TUN HUSSEIN ONN, AEON CHERAS SELATAN, MAHKOTA CHERAS, BALAKONG, KAJANG, BANGI, SERDANG, PUTRAJAYA, WANGSA MAJU, KLCC, AMPANG PARK, JLN TUN RAZAK, KL SENTRAL, BANDAR TASIK SELATAN



Dapatkan SET² SHAKLEE untuk Masalah² Anda

No comments :

Post a Comment