Pages


  • HEADING HERE 1

    DESCRIPTION HERE 1
  • HEADING HERE 2

    DESCRIPTION HERE 2
  • HEADING HERE 3

    DESCRIPTION HERE 3
  • HEADING HERE 4

    DESCRIPTION HERE 4
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Wednesday, September 25, 2013

Hilang Parut Dengan Vitamin E SHAKLEE dan ESP SHAKLEE

Assalamualaikum semua...

Jom baca testi ini dulu ye....


Testimoni : Parut Jahitan akibat Kemalangan Semakin Hilang dengan Vitamin E Shaklee dan ESP Shaklee

Berikut adalah pengalaman yang dikongsi oleh salah seorang pengguna ESP Shaklee dan Vitamin E Shaklee.

Beliau telah terlibat dalam kemalangan dan menerima jahitan di bahagian kening. Untuk menghilangkan masalah parutnya, beliau mengambil ESP Shaklee  dan Vitamin E Shaklee semenjak Januari 2013 secara konsisten. Selain itu beliau turut menyapu Vitamin E Shaklee di bahagian jahitan tersebut. Alhamdulillah, parutnya semakin pudar dan semakin hilang.                                                             

Jom kita baca perkongsian beliau....

"Assalamualaikum...
Hye guyz just nak share testimoni diri sendiri 
Kesan jahitan after xcident makin samar2 dengan penggunaan ESP+ Vitamin E yang konsisten. Boleh jugak sapu Vita E tuh kat parut & jerawat kalau ada. So far sangat berpuas hati. Produk sapu2 parut yang lain mmg x jalan. Makin berjerawat kat area parut tuh lagi ada. So Shaklee jugak D BEST cos dia pelihara dari dalam and gantikan sel-sel yang dah rosak. Cuma kena bersabar, kesan kat setiap orang x semestinya sama. Start Consume Jan13 till Now. Harap2 lepas ni dah ilang terus parut tuh. Malu la kat muka. Ehe!" - Puan Bidadari Sue


Jom kita baca fungsi vitamin E Shaklee dan ESP Shaklee ni:


VITAMIN E SHAKLEE

Vitamin E Shaklee memang terkenal sebagai vitamin untuk kecantikan. Sebab itu, salah satu fungsinya boleh hilangkan parut jerawat sebabnya vitamin E adalah vitamin yang tinggi anti-oksidannya. Ciri ini mampu menggalakkan penyembuhan kulit apabila disapu pada kawasan yang berparut tersebut. Selain digunakan untuk disapu pada kawasan yang berparut, vitamin E juga perlulah diamalkan sebagai supplement harian untuk penyembuhan dari dalam. Nak kesan yang lagi best, amalkan bersama vitamin C dan vitamin B Complex ;)

~ Selain untuk masalah parut, banyak lagi khasiat dan kebaikan vitamin E ni, antaranya:

~ Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas. 

~ Memperbaiki peredaran darah untuk memperbaiki tisu.

~ Melindungi paru-paru dari pencemaran udara. 

~ Memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan, mengurangkan parut, mengurangkan tekanan darah, membantu dalam pencegahan penyakit katarak, meningkatkan prestasi atlit, dan mengendurkan otot kaki dari kekejangan

~ Mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan menguatkan dinding kapilari. 

~ Vitamin E menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat.

~ Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk) 

~ Merendahkan kadar kolesterol. 

~ Membantu mencegah kanser. 

~ Vitamin E boleh meningkatkan pengeluaran air mani pada lelaki. 

~ Vitamin E juga dikenali sebagai ‘vitamin cinta’ kerana ia boleh membantu dalam perhubungan suami isteri.

Tapi, pastikan anda memilih vitamin E yang betul yer...banyak sangat vitamin E di pasaran, nak pilih yang macamana? 

Pilihlah vitamin E yang asli yer, cuba anda cek labelnya pada botol - pastikan ianya d- alpha tocopherol dan pastikan juga vitamin E itu ada unsur selenium agar penyerapan berlaku dengan lebih baik. 


ESP SHAKLEE

ESP SHAKLEE merupakan sumber protein yang baik. Protein ni amat penting dalam proses pembentukan dan pembaharuan sel kulit kita serta membentuk 'elastic fiber' untuk penegangan kulit.

Sel-sel lama dan rosak akan disingkirkan dan digantikan dengan sel baru yang sihat. Sebab itu, parut susah nak hilang bila kita tak amalkan protein yang cukup kerana sel-sel yang lama itu tidak dapat digantikan dengan sel yang lebih sihat. 

ESP SHAKLEE juga membantu penyerapan vitamin lain berada pada tahap optimum. Sebab tu, jika ESP diambil bersama suplemen-suplemen lain, ianya akan cepat menyerap dan memberi kesan yang lebih baik berbanding mereka yang tak ambil ESP bersama.

Antara kebaikan dan khasiat lain ESP SHAKLEE :

~ Kekal Muda - Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga. 

~ Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

~ Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

~ Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan parut.

~ Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

~ Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

~ Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.


Anda berminat untuk cuba?? Boleh PM saya untuk keterangan lanjut @


MAISARAH | SID No 956236
Call/SMS/Whatsapp - 012 593 1141
LIKE >>> FB Page - Sarah Body Food
Email  >>> sarah.anothai@gmail.com

COD AREA : BANDAR TUN HUSSEIN ONN, AEON CHERAS SELATAN, MAHKOTA CHERAS, BALAKONG, KAJANG, BANGI, SERDANG, PUTRAJAYA, WANGSA MAJU, KLCC, AMPANG PARK, JLN TUN RAZAK, KL SENTRAL, BANDAR TASIK SELATAN




Dapatkan SET² SHAKLEE untuk Masalah² Anda

No comments :

Post a Comment