Pages


  • HEADING HERE 1

    DESCRIPTION HERE 1
  • HEADING HERE 2

    DESCRIPTION HERE 2
  • HEADING HERE 3

    DESCRIPTION HERE 3
  • HEADING HERE 4

    DESCRIPTION HERE 4
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Sunday, August 4, 2013

Candy Crush Life Cheat

Cara untuk mendapatkan FULL LIFE kembali dalam game Candy Crush

Kat sini aku nak share something untuk kawan² aku yang mana dok layan CandyCrush.. mungkin ada yang tak tahu cara untuk mendapatkan Live secara mudah bila dah abis.. kat sini saya nak ajarkan kawan² macam mana cara nak dapatkan life.. 

Saya ajar nie untuk kawan² yang main Candy Crush guna Handphone.. memandangkan sekarang nie zaman technology.. semua orang dah pakai hset canggih².. 




Anda sudah kehabisan Life..?? nak tahu macam mana cara nak dapatkan life kembali dan main CandyCrush anda seperti biasa?? 

* this tutorial is for iphone user.

STEP 1

Bila life dah 0.. dan tak boleh nak main lagi.. senang saja.. firstly, Keluar dari apps candy crush dan Set'kan Date & Time untuk Phone anda ke tarikh sebulan kedepan macam dalam gambarajah kat bawah ini..  kalau nak set hari pon boleh jer..  

a) Amik Setting --> General --> Date & Time --> set Date & Time
setkan sepeti dalam gambar kat bawah nie.. Ogos ditukar ke September.



STEP 2

Kemudian, Masuk kembali apps Candy Crush yang dah abis life tadi.. seperti dalam gambar kat bawah nie.. 



Selepas dah masuk kembali ke Apps Candy Crush, anda akan lihat Life anda akan Full kembali.. 5 life.. 


STEP 3
Pastuh.. tunggu tokwan lagi.. main jer laa sampai lebam.. kalau life dah abis lagi.. buat macam biasa.. anjakkan lagi satu bulan kehadapan.. 

Bila dah puas main.. dah tak larat nak main dah.. pastikan anda set balik Date & Time di Hanphone anda ke current date seperti dalam gambar kat bawah nie semasa Life candy crush is FULL. ini penting.. kalau tidak countdown untuk new life akan menjadi beribu² minit..  



Ok!! ini adalah cara untuk nak dapatkan life.. cara untuk nak dapatkan Tiket , Level susah sangat nak lepas , Score tak sampai tahap nak lepas level.. semua saya boleh buat.. tunggulah Next Posting.. kalo saya rajin.. saya post cam na cara nak buat semua tuh.. 

Lagi satu.. hargailah post ini dengan hanya Say thank kat komen kat bawah dan like page time awal² masuk sini.. like page ni https://www.facebook.com/ShakleeBodyFood


Selamat Berpuasa & Selamat Menyambut Hari Raya untuk Muslimin dan Muslimat.. Selamat ber'Candy Crush' jugak.. Have fun.. 

MAISARAH
Call/SMS/Whatsapp - 012 593 1141
FB Page - Shaklee Body Food
COD AREA : BANDAR TUN HUSSEIN ONN, AEON CHERAS SELATAN, MAHKOTA CHERAS, BALAKONG, KAJANG, BANGI, SERDANG, PUTRAJAYA, WANGSA MAJU, KLCC, AMPANG PARK, JLN TUN RAZAK, KL SENTRAL, BANDAR TASIK SELATAN



Dapatkan SET² SHAKLEE untuk Masalah² Anda

3 comments :

  1. tengok cam ramai jer orang masuk tengok.. tapi sorang pon tak say thank.. tak payah ajar la yang lain lain lepas nie..

    ReplyDelete
  2. Kesiannn....anyway...thanks for da tips....nnti nk try tgk mnjadi tak...hihihi..nk dpatkn tiket tu mcm mn yek?ssah betul lah...time org lain mntak semua kita bg..tp time kita mntak ssah betul org lain nk bg...hmmm...cer bg tips tuk tiket plak...amat berterima kasih klau dishare...^_^

    ReplyDelete
  3. tips untuk tiket senang saja.. tapi kita kena main tambahan lagi 3 kali untuk dapat 3 tiket tuh.. tapi senang² jer bleh menang untuk dapatkan 3 tiket tuh.. tapi kena pakai hset.. :) nanti saya ajar cam na nak buat.. kalo lvl susah nak lepas pon bleh ajar mcm mana nak lepaskan.. :) nothing cant do in candy crush..

    ReplyDelete