Pages


  • HEADING HERE 1

    DESCRIPTION HERE 1
  • HEADING HERE 2

    DESCRIPTION HERE 2
  • HEADING HERE 3

    DESCRIPTION HERE 3
  • HEADING HERE 4

    DESCRIPTION HERE 4
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Saturday, August 3, 2013

TESTIMONI SET 3M SHAKLEE - Dah Nak Penuh Peti Ais Dengan SUSU PERAHAN...penangan SET 3M BREASTFEEDING...ALHAMDULILLAH...

Assalamualaikum Readers...

Sepanjang bulan ramadhan yang penuh keberkatan ini..banyak kawan terdekat juga saudara mara yang melahirkan baby...dan semestinya sekarang tengah menjalani proses berpantang....ada juga kawan kawan yang telah membeli dengan saya...thanks ya...

Hari ni...sebenarnya saya nak update tentang testimoni seorang rakan sekolah saya yang telah menggunakan SET 3M BREASTFEEDING SHAKLEE semasa berpantang dan hasilnya amat mengkagumkan...Saya ada membuat entri tentang SET 3M SHAKLEE ini disini untuk yang nak ketahui lanjut tentang item item yang terdapat dalam set ini..

ok jom layan pic ni dulu...TADAAA!!


Ni adalah hasil susu perahan rakan saya yang telah consume SET 3M SHAKLEE ini...dekat nak penuh peti ais atas ni dah kan?? anda mau seperti rakan saya ini?? jika mau ambil tindakan serta merta sebab waktu yang paling baik untuk membuat stok adalah semasa berpantang kerana production susu amat banyak pada waktu itu dan anda juga mungkin berupaya untuk memenuhkan peti ais atas anda....

Rakan saya ini telah gagal untuk breastfeed anaknya yang sulung dan hanya mampu bertahan sekejap saja...untuk menjayakan misi penyusuan susu ibu untuk anak kedua nya...langkah awal telah diambil dengan membeli SET 3M  SHAKLEE ini dan beliau amat berpuas hati dengan hasilnya....

ANDA JUGA MAMPU....TQ


MAISARAH
Call/SMS/Whatsapp - 012 593 1141
FB Page - Shaklee Body Food
COD AREA : BANDAR TUN HUSSEIN ONN, AEON CHERAS SELATAN, MAHKOTA CHERAS, BALAKONG, KAJANG, BANGI, SERDANG, PUTRAJAYA, WANGSA MAJU, KLCC, AMPANG PARK, JLN TUN RAZAK, KL SENTRAL, BANDAR TASIK SELATAN



Dapatkan SET² SHAKLEE untuk Masalah² Anda

No comments :

Post a Comment