Pages


  • HEADING HERE 1

    DESCRIPTION HERE 1
  • HEADING HERE 2

    DESCRIPTION HERE 2
  • HEADING HERE 3

    DESCRIPTION HERE 3
  • HEADING HERE 4

    DESCRIPTION HERE 4
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Thursday, September 26, 2013

BONUS BERSAMA SHAKLEE SELAMA 3 BULAN PERTAMA INI ~ sebagai motivasi untuk diri sendiri...

Assalamualaikum semua...

Sunyi sepi je ye blog saya harini...Lately banyak urusan kerja sedikit sebab projek dah nak kick off so beban kerja pun bertambah la...

Entry ni saya buat bukan bertujuan untuk berbangga or menunjuk nunjuk tapi sebagai pembakar semangat anda yang kat luar sana...

Semalam bila dengar feedback feedback yang kurang membina ni buat hati rasa macam meronta ronta & bertambah tambah bersemangat lagi nak berjuang dengan SHAKLEE ni...

Saya bermula mengenali SHAKLEE pada Jan 2013...iaitu selepas saya habis cuti bersalin & masuk kerja balik...masa tu saya google tentang banyakkan susu ibu...jadi terjumpa la entry tentang shaklee...jadi melalui pembacaan saya terus ambil keputusan untuk membeli 2 produk iaitu ESP & ALFALFA melalui sepupu ofismate yang merupakan egen Shaklee di Melaka...beli pun dengan id sepupu ofismate & dapat harga ahli je...(seronok sangat sebab jauh murah dengan pasaran)...itu la titik mula berSHAKLEE....

Kemudian...saya telah makan setiap hari terasa KENAPA AKU TAK JADI AHLI JE?? then pada pertengahan JULAI 2013 saya jadi ahli SHAKLEE dan berada di bawah pimpinan KAK DALINA yang juga merupakan ofismate hubby saya...

From the day jadi ahli SHAKLEE...saya terus berniat untuk cuba bisnes SHAKLEE ini sebab saya dah rasa macam sangat bosan bekerja dengan orang..selain karenah jammed sana sini, rush kejar train everyday...keluar rumah kul 7 pagi balik rumah kul 7.30 malam...rasa macam aku kena lalui semua ini selamanya ke?? SABARKAH AKU & APA YANG AKU DAPAT?? Bila dah terlalu banyak persoalan saya pun bertekad untuk serius dalam SHAKLEE sebab memandangkan ia amat bermanfaat pada semua...


Selain itu, saya juga merupakan seseorang yang take care of health & cerewat bab bab bentuk badan, kesihatan etc..itu yang menyebabkan saya lebih berminat....

Jom kita cerita tentang BONUS pula....kalau ikutkan saya baru 3 bulan bersama SHAKLEE sebagai distributor...1st month bonus cute² je...2 angka sebab beli minima je untuk get free membership....2nd month meningkat ke 3 angka....awal² 3 angka RM 200 ++ je....then the 3rd month masih 3 angka dah menjengah angka RM 500++ ....then untuk yang bulan ni InsyaAllah menjengah RM 1K ++....walaupun ada target untuk jadi supervisor tapi till end of this month i still struggle to get the SUPERVISOR title...really pray for that & rajin sangat promote kat orang even jumpa dengan orang orang yang mindednya sempit & cliche...itu bukan HALANGAN bagi saya...

Statement from SHAKLEE tak da sebab post ke rumah tapi saya just tayang ini pun dah cukupkan ??


BONUS WITH SHAKLEE....growing & GROWING...MAYBE ONE DAY CAN BECAME RM 400K..WHO KNOWS???

Jika anda juga mahu memperolehi income yang begini juga....anda juga boleh...Jom sertai saya untuk bersama sama mengejar impian masing masing... Peluang di depan mata hanya tunggu anda saja untuk grab secepat mungkin...FAST ACTION FAST RESULT!! Kalau selalu berfikir fikir tanpa buat action yang drastik anda akan jauh ketinggalan...percayalah JIKA BERUSAHA PASTI ADA REZEKI UNTUK ANDA...BERMINAT UNTUK JOIN SAYA??? PM saya...Semua di tangan anda...anda yang PILIH!!!

<SHARING IS CARING>


MAISARAH | SID No 956236
Call/SMS/Whatsapp - 012 593 1141
LIKE >>> FB Page - Sarah Body Food
Email  >>> sarah.anothai@gmail.com

COD AREA : BANDAR TUN HUSSEIN ONN, AEON CHERAS SELATAN, MAHKOTA CHERAS, BALAKONG, KAJANG, BANGI, SERDANG, PUTRAJAYA, WANGSA MAJU, KLCC, AMPANG PARK, JLN TUN RAZAK, KL SENTRAL, BANDAR TASIK SELATAN




Dapatkan SET² SHAKLEE untuk Masalah² Anda

No comments :

Post a Comment