Pages


  • HEADING HERE 1

    DESCRIPTION HERE 1
  • HEADING HERE 2

    DESCRIPTION HERE 2
  • HEADING HERE 3

    DESCRIPTION HERE 3
  • HEADING HERE 4

    DESCRIPTION HERE 4
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Monday, September 30, 2013

RAWAT GOUT dengan SET GOUT SHAKLEE

Salam Isnin semua...

Sedang lunch bersama ofismate terkeluar lah cerita tentang ayah ofismate yang mengidap GOUT...terfikir terus nak buat entry tentangnya...
Anda ataupun Ibubapa anda mengalami masalah GOUT? Jom kita lihat sebab sebab terjadinya gout yang kini banyak berlaku di usia muda. Pesakit yang menghidapi gout mengalami peningkatan aras asid urik atau masalah penyingkiran asid urik, atau gabungan kedua-duanya sekali. Asid urik adalah bahan kumuhan berasal dari sejenis protein yang dipanggil purin. Badan kita yang sihat lumrahnya membuang bahan kumuhan ini melalui air kencing (urin). Namun bagi pengidap gout, asid urik yang berlebihan tidak dapat dibuang dan berkumpul di dalam sendi.

Ni la rupa GOUT ....



Tubuh menjadi kurang efisien untuk membuang asid urik tersebut apabila buah pinggang tidak berada ditahap kesihatan yang optimum. Ya, buah pinggang kita adalah organ perkumuhan yang penting untuk menyingkirkan bahan-bahan yang tidak diperlukan oleh tubuh namun dalam beberapa keadaan, buah pinggang tidak dapat bekerja dengan baik, akibat dari :
  • Pengambilan ubat-ubatan berunsurkan "drug"
  • Stress dan tekanan perasaan
  • Pengambilan protein yang berlebihan
  • Kekurangan vitamin tertentu yang diperlukan untuk proses perkumuhan
Jom baca pengalaman seorang anak yang bagi mamanya try SET GOUT Shaklee untuk rawat gout...



# TESTIMONI GOUT 


Jadi apakah yang boleh dilakukan oleh pesakit gout disamping mendapatkan rawatan doktor yang berkelayakan?

Apa yang perlu anda ambil? Apa yang telah di ambil oleh Puan Saidah??


Fungsi setiapnya ialah :

Performance Drink 
~ Memastikan tubuh pesakit sendiri mempunyai kandungan air dan gula yang cukup agar tidak dehydrate juga memelihara kandungan bendalir dalam badan supaya mencukupi untuk mengelakkan dehidrasi. Penting untuk pesakit gout mempunyai bekalan air mencukupi dalam badan untuk proses perkumuhan asid urik.

Alfalfa
~ Untuk menyingkirkan toksin secara lembut dari badan. Berfungsi detox semulajadi yang menyingkirkan toksid secara lembut dari badan. Namun pengambilan alfalfa memerlukan pesakit mengambil air yang banyak.
 

Omega Guard
Ini sangat penting bagi pesakit yang mengalami gout yang sangat teruk. Omega penting untuk mengelakkan inflamation pada sendi sendi pesakit juga untuk memelihara kesihatan fungsi sendi selain bagus untuk otak dan kesihatan jantung Ianya sebagai langkah berjaga jaga sebelum bengkak itu menjadi lebih teruk.

InsyaAllah dengan usaha ini sakit gout anda dapat dikurangkan ataupun baik sepenuhnya...Jika berminat untuk tentang SET GOUT ini boleh la hubungi saya @


MAISARAH | SID No 956236
Call/SMS/Whatsapp - 012 593 1141
LIKE >>> FB Page - Sarah Body Food
Email  >>> sarah.anothai@gmail.com

COD AREA : BANDAR TUN HUSSEIN ONN, AEON CHERAS SELATAN, MAHKOTA CHERAS, BALAKONG, KAJANG, BANGI, SERDANG, PUTRAJAYA, WANGSA MAJU, KLCC, AMPANG PARK, JLN TUN RAZAK, KL SENTRAL, BANDAR TASIK SELATAN



Dapatkan SET² SHAKLEE untuk Masalah² Anda

No comments :

Post a Comment