Pages


  • HEADING HERE 1

    DESCRIPTION HERE 1
  • HEADING HERE 2

    DESCRIPTION HERE 2
  • HEADING HERE 3

    DESCRIPTION HERE 3
  • HEADING HERE 4

    DESCRIPTION HERE 4
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Friday, July 19, 2013

Testimonial MySelf - ALFALFA kurangkan RUAM SUSU baby Firas saya

Assalamualaikum semua...

Hari Jumaat yang penuh berkat dan penghulu segala hari ni saya nak update tentang ALFALFA yang telah membantu mengurangkan ruam susu anak saya...ini adalah testimoni anak saya sendiri berdasarkan apa yang saya lihat setelah saya memakan ALFALFA.

Baby Firas telah mendapat ruam susu sejurus saya habis maternity leave 2 bulan...sejak dari itu kulitnya selalu keluar ruam susu di pipi...

lihat kulit wajah baby ku yang penuh ruam susu di pipi..stress tau tengok muka anak macam ni....

Kemudian saya pun mencuba ALFALFA bersama ESP yang asalnya untuk memeriahkan susu...(saya ada buat tentang entry ini sebelum ini..nak baca lanjut di SINI)

Pipi baby ku dah semakin pulih apabila consume ALFALFA secara berterusan....
dah bersih kan??

Tapi saya tengok kulit baby firas semakin baik & walaupun tak dapat nak melicinkan sepenuhnya tetapi progres pembaikan ruam susu tu cepat berlaku...

Dan baru-baru ini saya telah stop consume ALFALFA untuk sebulan kerana memilih milk booster yang lain kesannya ruam di muka baby Firas lambat nak baik sehingga berminggu-minggu lamanya...saya juga stop immediately consume produk terbabit & continue ALFALFA semula....dah consume ALFALFA selama dekat seminggu ni dah nampak kulit babyku semakin pulih....

Tak di nafikan sememangnya ALFALFA mampu untuk merawat ruam susu di muka baby...

So ibu-ibu di luar sana yang mengalami kulit baby yang ber RUAM SUSU..jangan stress2...meh try vitamin ajaib ini sekarang.... 


Vitamin SUPERB - ALFALFA COMPLEX

CONTACT ME :

MAISARAH AZEMI
SID - 956236
012 593 1141
sarah.anothai@gmail.com
FB - Mysarah Az
  COD - BTHO, Aeon Cheras Selatan, Mahkota Cheras, Balakong, Serdang, Kajang, Bangi, Putrajaya, Jln Tun Razak, KLCC, Ampang Park, KL Sentral, Bandar Tasik Selatan

No comments :

Post a Comment