Pages


  • HEADING HERE 1

    DESCRIPTION HERE 1
  • HEADING HERE 2

    DESCRIPTION HERE 2
  • HEADING HERE 3

    DESCRIPTION HERE 3
  • HEADING HERE 4

    DESCRIPTION HERE 4
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Friday, July 12, 2013

Testimonial MySelf : HASIL PERAHAN semasa permulaan berShaklee ESP + ALFALFA


Assalamualaikum semua....

3 Ramadhan...masih bernafas dibumi Allah...terlalu banyak idea-idea untuk update tentang Shaklee ini....jadi hari ini saya nak bercerita mengenai hasil perahan bulan Feb 2013 yang mana semasa itu umur anak kesayangan baru menjangkau 3 bulan setengah...hasil perahan ini adalah setelah lebih kurang sebulan saya menjadi pengguna ESP + Alfalfa dan juga hasil pemerahan susu yang konsisten sebanyak 3 kali sewaktu waktu pejabat dan inilah hasilnya..sungguh memberangsangkan kan?? 

Tapi hasil ini juga diperolehi setelah memakan ESP + Alfalfa secara konsisten juga di samping memakan makanan yang berkhasiat, diet yang sihat..sampai kan di ofis ada saja mulut-mulut bising yang condem itu ini bila asyik tengok saya asyik mengepam saja di ofis...waktu itu dalam hati Allah saja yang tahu rupanya banyak sangat la orang yang suka patahkan semangat ibu-ibu menyusu ini...aku ignorekan saja...sesungguhnya aku amat berpuas hati dengan hasil ini dan ibu-ibu diluar sana jangan berlengah lagi kalau menginginkan hasil yang sebegini boleh pm saya....

Anda juga berupaya untuk mendapatkan hasil yang sebegini...dengan usaha, tawakkal & doa..

InsyaAllah....      




22 oz penangan ESP + Alfalfa = amat puas hati!!


do pm me for special price 



MAISARAH AZEMI



H/P : 012 - 593 1141, FB : Mysarah Az, Email : sarah.anothai@gmail.com


COD AREA : BANDAR TUN HUSSEIN ONN, AEON CHERAS SELATAN, MAHKOTA CHERAS, BALAKONG, KAJANG, BANGI, SERDANG, PUTRAJAYA, WANGSA MAJU, KLCC, AMPANG PARK, JLN TUN RAZAK, KL SENTRAL, BANDAR TASIK SELATAN


No comments :

Post a Comment