Pages


  • HEADING HERE 1

    DESCRIPTION HERE 1
  • HEADING HERE 2

    DESCRIPTION HERE 2
  • HEADING HERE 3

    DESCRIPTION HERE 3
  • HEADING HERE 4

    DESCRIPTION HERE 4
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Wednesday, October 23, 2013

Anak Sering Demam ?? MEALSHAKE Cara Penyelesaiannya..

Salam semua...

Sekarang ni musim apa?? musim hujan panas tak menentu...bagaiman pula dengan tahap kesihatan anda & anak anda??? Saya sendiri ini sedang batuk, selesema juga sakit tekak...rimas sangat rasa...Bayangkan pula jika anak kita yang sakit...tentu ibu bapa risaukan?




Runsing anak selalu demam? 

Anak sering deman dan sukar makan anatara masalah biasa bagi anak yang sedang membesar. Bagi ibu yang bekerja, anak deman setiap bulan bukan sesuatu yang pelik. Mana taknya, hari ini anak sihat, bila hantar ke rumah pengasuh atau taska, esok lusa kembali deman semula berjangkit dari kekawan yang deman di taska

Penyelesaiannya, berilah anak anda Mealshake...

Mealshake ini merupakan supplement yang terbaik untuk anak. Ini kerana ia mengandungi protein dan multivitamin yang diperlukan oleh badan anak untuk membesar dengan kuat dan sihat.


Antara Khasiat Mealshake ialah:

- Meningkatkan sistem imun anak, jadi anak jarang deman dan lebih sihat serta sukar dijangkiti penyakit

- Meningkatkan selera makan anak

- Membatu mengurangkan masalah eczema

- Membantu mengurangkan partu pada kulit anak

- Membantu mengurangkan sembelit anak

- Membantu mencantikan struktur kulit yang bermasalah


Antara testimoni ibu ibu yang mencuba MEALSHAKE...Resipinya boleh baca sini...RESIPI MEALSHAKE...


TESTIMONI # 1 ~ ANAK ANAK YANG PAYAH NAK MAKAN & MINUM SUSU SUDAH MAHU MAKAN SAMPAI HABIS MAKANAN DALAM RUMAH...MINTAK NASI..NASI...





                       TESTIMONI # 2 ~ ANAK JARANG DIJANGKITI SELESEMA, BATUK &                                                           DEMAM...SEBELUM INI KERAP KE KLINIK...






TESTIMONI # 3 ~ BERSYUKUR ANAK CERDAS & CERGAS







TESTIMONI #4 ~ NAMPAK PERUBAHAN ANAK JADI SUKA MAKAN NASI & SUP SEBELUM INI TAK MAHU MAKAN







TESTIMONI # 5 ~ ANAK DEMAM CEPAT BAIK, ANAK JUGA BERSELERA MAKAN



Alhamdullillah, kebanyakkan testimoni dari pelanggan semua nye positif. Siapa yang tak sayang anak kan? Kalau boleh semua mak ayah ingin yang terbaik untuk anak2 mereka. Bila anak sihat, kita pun senang hati nak keluar bekerja dan tak ada masalah untuk mengambil cuti.

Bonus dengan pengambilan Mealshake ni, anak lebih berselera dan tiada lagi masa nak main kejar untuk suruh makan je. Apa yang penting, kita pun senang hati bila anak sihat & susah nak deman semua tu.

Pada anda diluar sana yang inginkan yang terbaik untuk anak anda, Mealshake adalah pilihan terbaik & tepat dan memadai dengan harga & khasiat.

Saya pun tak sabar nak cuba MEALSHAKE pada baby FIRAS saya...lagi 2 minggu dah boleh bagi try dah...

Ibu bapa prihatin...Jom PM saya untuk order MEALSHAKE untuk si manja anda sekarang...

Berminat PM ye..:)


MAISARAH | SID No 956236
Call/SMS/Whatsapp - 012 593 1141
LIKE >>> FB Page - Sarah Body Food
Email  >>> sarah.anothai@gmail.com

COD AREA : BANDAR TUN HUSSEIN ONN, AEON CHERAS SELATAN, MAHKOTA CHERAS, BALAKONG, KAJANG, BANGI, SERDANG, PUTRAJAYA, WANGSA MAJU, KLCC, AMPANG PARK, JLN TUN RAZAK, KL SENTRAL, BANDAR TASIK SELATAN




Dapatkan SET² SHAKLEE untuk Masalah² Anda