Pages


  • HEADING HERE 1

    DESCRIPTION HERE 1
  • HEADING HERE 2

    DESCRIPTION HERE 2
  • HEADING HERE 3

    DESCRIPTION HERE 3
  • HEADING HERE 4

    DESCRIPTION HERE 4
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Tuesday, October 8, 2013

15 Kebaikan MEALSHAKE SHAKLEE Untuk Kanak-kanak

Salam...
Banyak orang tanya tentang MEALSHAKE so nak story lanjut di sini...dah lama tak buat entry tentang Mealshake...


Rasanya memang kurang entry saya pasal kebaikan mealshake untuk kanak-kanak ni. Mealshake macam dah sinonim dengan kanak - kanak tapi sebenarnya semua pun boleh makan bukan terhad pada mereka je...


Betapa saya dan ibu-ibu lain amat bersyukur kepada Allah S.W.T ditemukan dengan mealshake shaklee ni.

Apa yang BEST SANGAT pasal mealshake Shaklee. banyakkkkkkkkk sebenarnya khasiat Mealshake Shaklee untuk anak-anak. Al maklumlah, anak-anak zaman sekarang ni kebanyakkannya duduk kat nursery dan dah masuk taska dari kecil lagi. Jadi diorang ni mudah sangat terdedah dengan jangkitan penyakit yang berulang-ulang kali kena balik seperti batuk dan selesema. Memang top 3 penyakit berjangkit di kalangan kanak-kanak.

Itu jeeeeeee????...

Tak...Ada Lagi...Jom baca...



15 Kebaikan mealshake untuk kanak-kanak yang ibu patut tahu adalah:

  1. Kurangkan Ekzema
  2. Untuk Tumbesaran
  3. Untuk Perkembangan Minda
  4. Untuk Tingkatkan Selera Makan anak
  5. Untuk Anak yang dah berhenti susu ibu
  6. Untuk Anak kekal aktif
  7. Sebagai perlindungan jangkitan penyakit kepada anak-anak
  8. Meningkatkan berat badan anak
  9. Membantu anak fokus
  10. Membantu kurangkan kekerapan asthma
  11. Mengatasi masalah sembelit pada anak
  12. Supplement yang sesuai untuk anak yang menghadapi masalah diabetes tahap 1
  13. Membantu menurunkan berat badan anak yang obesiti
  14. Ambil semasa sarapan meningkatkan kecergasan seawal pagi
  15. Supplement yang sangat mudah disediakan, boleh dicampurkan ke dalam bijirin atau susu




Berapa harga Mealshake Shaklee ni?.. Rm 113 je untuk satu tin mealshake seberat  544gm.. Mahal sangat ke?...Mehhhh..nak cerita sikit...


Aturan makan mealshake Untuk kanak-kanak sehari bagi satu sudu kecik je. (sudu KFC tu) 
p/s: lepas ni jangan buang sudu kfc tu...


JADI SANGAT MENJIMATKAN WANG ANDA.!!!!!

Mana nak?..Laburkan duit tiap-tiap bulan kat klinik..Tengok anak nangis-nangis makan ubat setiap kali. Lepas makan ubat lembik tidur je sepanjang hari. Sebab ubat tu ada dadah jadi anak  tidur disebabkan dadah..kesian tauuuu.

Bayangkan pulak tetiap bulan jatuh sakit. Macamana berat badan anak nak naik kan?. Selera makan pun terbantut je... 

Tambah pulak anak-anak kita ni tengah seronok bermain sesuka hati diorang jadi mereka tak peduli sangat soal kebersihan. Tak sedar tangan kotor termasuk dalam mulut, tak basuh tangan. Kesat-kesat je kat baju. Anak-anak kita tak kisah pun kawan-kawan dia tengah selesema, batuk kung-kung bunyinye..elok je diorang main sama-sama. Tau-tau lepas dua hari dah demam berjangkit dengan kawan. Mak bapak pun terpaksa ambil cuti jaga anak. Kan best kalau cuti tu kita dapat jimatkan bawak anak pegi bercuti, buat aktiviti bersama dengan anak-anak. Anak-anak pun seronok, kurang stress, dan tak bosan.


Jadi anda nampak macam mahal RM 113 tu padahal kos klinik lagi la tinggi...semalam baru bawak anak pergi klinik sebab anak demam dah kena charge RM 73 sebab ada ubat bontot, paracetamol, batuk, selesema, etc..tengok tu banyakkan? itu baru sekali visit kalau 2,3 kali lagi tak tau la berapa...sebab nak cepat bawak jumpa doktor waktu maghrib memang klinik ni je yang ada doktor so layankan aje...tunggu panel kul 8.00 lebih baru nak ada...

Kesimpulannya harga Mealshake tu murah je banding dengan kos klinik...sebab Firas belum cukup setahun saya tak berani nak bagi MEALSHAKE...tunggu la setahun nanti pasti saya bagi...


TESTIMONI >>> Layan...




Ibu bapa prihatin nak tanya lanjut tentang MEALSHAKE?? PM saya @


MAISARAH | SID No 956236
Call/SMS/Whatsapp - 012 593 1141
LIKE >>> FB Page - Sarah Body Food
Email  >>> sarah.anothai@gmail.com

COD AREA : BANDAR TUN HUSSEIN ONN, AEON CHERAS SELATAN, MAHKOTA CHERAS, BALAKONG, KAJANG, BANGI, SERDANG, PUTRAJAYA, WANGSA MAJU, KLCC, AMPANG PARK, JLN TUN RAZAK, KL SENTRAL, BANDAR TASIK SELATAN




Dapatkan SET² SHAKLEE untuk Masalah² Anda