Pages


  • HEADING HERE 1

    DESCRIPTION HERE 1
  • HEADING HERE 2

    DESCRIPTION HERE 2
  • HEADING HERE 3

    DESCRIPTION HERE 3
  • HEADING HERE 4

    DESCRIPTION HERE 4
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Wednesday, February 19, 2014

CARA CEPAT HAMIL DENGAN VITAMIN SHAKLEE

Salam semua...

Baca blog seseorang ni then tertarik dengan entry beliau... CARA CEPAT HAMIL... 





1) Tahu kitaran haid anda

Mengetahui bila ovari mengeluarkan ovum atau bakal mengeluarkan ovum akan memudahkan anda untuk mempunyai hubungan kelamin pada hari-hari yang betul. Ini semestinya akan meningkatkan peluang anda untuk hamil. Anda boleh mendapatkan Ovulation Prediction Kit (OPK) di farmasi untuk mengetahui kehadiran ovum dalam badan anda yang bersedia untuk disenyawakan dengan sperma


Anda boleh mengira masa subur anda menggunakan KALENDAR KESUBURAN >>> GLA COMPLEX dimakan mengikut pusingan haid seseorang wanita itu.


2) Mempunyai hubungan kelamin sebelum anda mengeluarkan ovum. 

Bersamalah suami 1 - 2 hari sebelum ovari mengeluarkan ovum kerana sperma boleh hidup 2 – 3 hari dan ovum hanyalah 24 jam. Biarkan sperma menunggu kehadiran ovum anda.





3) Bersedia

Jika anda sudah bersedia untuk hamil, berhentilah merokok atau alkohol. Pastikan anda mempunyai berat badan ideal, makan makanan yang sihat dan seimbang dan vitamin supaya badan anda berada di tahap yang terbaik. Suami juga perlu mengambil berat mengenai kesihatannya, supaya sperma juga berada di tahap yang terbaik.



4 ) Bersamalah tanpa stress

Kurangkan stress boleh meningkatkan peluang anda untuk hamil. Di samping itu elakkan penggunaan pelincir kimia yang boleh membunuh sperma. Cubalah untuk guna pelincir semulajadi anda.



->> Adakah tips ini membantu anda ?


CARA CEPAT HAMIL YANG LAIN...

Anda boleh mencuba SET KESUBURAN SHAKLEE yang terdiri daripada gabungan produk untuk suami isteri.




1. Zat Besi (Vitalea Shaklee)

Zat besi adalah merupakan salah satu mineral yang diperlukan oleh tubuh lelaki untuk meningkatkan pengeluaran hormon testosteron dan menambah jumlah sperma. Selain itu zat besi juga penting untuk membantu tubuh membekalkan oksigen ke seluruh sel tubuh. Mana nak dapatkan sumber zat besi? Anda boleh cuba tiram! Tiram dikatakan boleh menaikkan ghairah seks dan merangsang kepuasan seksual kerana kandungan sejenis hormon,iaitu dopamine.

Tiram juga mampu mempertahankan sel tubuh dari sebarang kerosakan yang menyebabkan kanser prostat.

Pengambilan tiram juga mampu mempertahankan sel tubuh dari sebarang kerosakan yang menyebabkan kanser prostat. Tak suka tiram? Anda boleh cuba Stik sirloin!


Vitamin B3 atau Niacin penting untuk melancarkan sistem peredaran darah ke seluruh tubuh dan juga membantu utk hormon seksual.Nak tahu kenapa? kekurangan dalam vitamin B3 ini akan menjadikan anda mengalami masalah dengan ghairah seks dan menggangu kemampuan ereksi seorang lelaki, jadi kalau sistem peredaran darah tak bagus maka akan menggangu hidup anda. Makanan yang kaya vitamin B3 seperti cendawan, ayam, tuna mampu mengelakkan perkara seperti itu terjadi kepada anda!


Vitamin B6 adalah kunci nutrisi kepada peningkatan hormon lelaki. Hormon ini adalah penting untuk rangsangan seks lelaki selain mampu menaikkan libido wanita. Kandungan tinggi Vitamin B6 boleh didapati dalam avocado dan telur.


Membantu dalam penghasilan hormon seks untuk meningkatkan penampilan, mood dan kehendak…

Dikatakan Vitamin E ini adalah vitamin khusus utk seks. Vitamin E membantu dalam penghasilan hormon seks seseorang yang membolehkan seseorang itu meningkatkan penampilan, mood dan kehendak beliau. Selain itu, vitamin E ini juga merupakan antioksida yang boleh melambatkan proses penuaan dan mengelakkan penyakit. Almonds, kekacang dan bayam satu permulaan yang menarik!



Bagi menjamin kesuburan, seorang wanita perlu mempunyai lendir serviks yang terjamin kualitinya dan berwarna putih telur. Jika anda seorang yang teliti, anda akan perasan sebulan sekali wanita akan menghasilkan cecair putih telur tersebut. Ini menandakan ia adalah waktu subur wanita itu. Namun, tidak semua orang dapat menghasilkan cecair yang ‘subur’ seperti itu. Bagi menghasilkan cecair yang melambangkan kesuburan ini, maka disinilah fungsinya GLA. Sekaligus membantu sperma untuk berenang-renang terus menuju ke uterus, tiub fallopio dan destinasi terakhir iaitu sel ovum. Cecair subur ini juga membantu memanjangkan jangka hayat sperma di dalam tiub fallopio sehingga menjangkau 5 hari. Dari sudut positifnya, walaupun tidak kena tepat pada waktu subur namun peluang tetap cerah kerana sperma masih berada di situ hingga hari yang ke lima!

Sebarang pertanyaan lanjut boleh la menghubungi saya..

READY STOCK... HARGA BEST.. FREE CONSULTATION... FREE GIFT...

MAISARAH | SID No 956236
Call/SMS/Whatsapp - 012 593 1141
LIKE >>> FB Page - Sarah Body Food
Email  >>> sarah.anothai@gmail.com

COD AREA : BANDAR TUN HUSSEIN ONN, AEON CHERAS SELATAN, MAHKOTA CHERAS, BALAKONG, SERDANG, KAJANG, BANGI, SERDANG, PUTRAJAYA, WANGSA MAJU, KLCC, AMPANG PARK, JLN TUN RAZAK, KL SENTRAL, BANDAR TASIK SELATAN




Dapatkan SET² SHAKLEE untuk Masalah² Anda

No comments :

Post a Comment