Pages


  • HEADING HERE 1

    DESCRIPTION HERE 1
  • HEADING HERE 2

    DESCRIPTION HERE 2
  • HEADING HERE 3

    DESCRIPTION HERE 3
  • HEADING HERE 4

    DESCRIPTION HERE 4
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Wednesday, November 6, 2013

Testimoni: COQ Health Plus - Untuk Lelaki bertahan lebih lama? Wow!!

Salam Semua.

Baca je tajuk entri ni mesti ramai yang tertanya-tanya kan. Disebabkan supplement ni baru je dilancarkan, jadi belum banyak testimoni yang boleh di review. Cuma saya tertarik dekat satu entri pasal COQ Health Plus dimana salah satu kelebihan dan kebaikkan nya ialah boleh membuatkan suami tahan lebih lama sewaktu bersama isteri. WOW!!

Dulu saya selalu suggest dekat customer Vitamin E kerana dilengkapi dengan selenium yang ternyata bagus untuk hormon kesuburan lelaki. Lepas ni boleh la saya suggest COQ Health Plus pulak sebagai salah satu supplement dalam usaha untuk mendapatkan zuriat disamping untuk menjaga kesihatan jantung  (Inshaallah) 

Apa Kandungan didalam COQ Health Plus??

CoQ Health Plus ini mengandungi campuran  Coenzyme Q10 (CoQ10), Vitamin E dan ekstrak teh hijau. Apa yang dimaksudkan dengan Coenzyme Q10 tu? CoenzymeQ10 adalah sejenis jisim yang menyerupai vitamin yang dijumpai di dalam setiap sel dalam badan kita. Para saintis berpendapat jantung kita mengandungi 10 kali lebih banyak CoQ10 dari organ lain. Ini kerana jantung kita adalah organ yang paling kuat bekerja kerana ia berdegup kira-kira 100,000 kali sehari. Degupan ini berlaku dengan adanya tenaga. Pada usia muda tubuh badan mungkin tiada masalah mengeluarkan tenaga untuk degupan jantung tetapi ia mula bermasalah ketika kurangnya pengeluaran tenaga pada usia 50-an dan seterusnya. Degupan jantung akan menjadi lemah.  





Jadi lepas ni boleh la belikan COQ Health Plus ni untuk Suami tercinta pula ye...Hehe..:)
Dapatkan COQ Health Plus dengan harga yang berbaloi dari saya..:)


MAISARAH | SID No 956236
Call/SMS/Whatsapp - 012 593 1141
LIKE >>> FB Page - Sarah Body Food
Email  >>> sarah.anothai@gmail.com

COD AREA : BANDAR TUN HUSSEIN ONN, AEON CHERAS SELATAN, MAHKOTA CHERAS, BALAKONG, KAJANG, BANGI, SERDANG, PUTRAJAYA, WANGSA MAJU, KLCC, AMPANG PARK, JLN TUN RAZAK, KL SENTRAL, BANDAR TASIK SELATAN




Dapatkan SET² SHAKLEE untuk Masalah² Anda

No comments :

Post a Comment