Pages


  • HEADING HERE 1

    DESCRIPTION HERE 1
  • HEADING HERE 2

    DESCRIPTION HERE 2
  • HEADING HERE 3

    DESCRIPTION HERE 3
  • HEADING HERE 4

    DESCRIPTION HERE 4
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Tuesday, November 19, 2013

TESTIMONI VIVIX UNTUK KANSER ~ KANSER RAHIM, OVARI, OTAK SEMBUH 99%....Syukur dengan Izin Allah SWT...

Salam semua...

Tadi dah meeting satu pagi membawa ke tengahari..jadi petang ini baru ada ruang nak menulis mencoret cerita kat blog tersayang ni...

Baru kejap tadi ofismate saya bercerita tentang seseorang kenalannya yang telah disahkan KANSER OVARI STAGE 3...& nak undergo operation untuk buang ovari beliau...dia tanya saya PRODUK SHAKLEE apa yang boleh bantu bagi yang hidap KANSER ni...

Saya pun telah advice ofismate ni & share beberapa sebab kenapa VIVIX yang jadi pilihan...In Shaa Allah mungkin dengan cara kita menyebarkan kebaikan VIVIX ni mungkin saudari penghidap KANSER tadi boleh mendapat manfaat kan...

Setiap penyakit pasti ada ubatnya, kecuali MATI. Paling penting kita usaha..


Jom jengah Testimonial VIVIX dari pengguna Vivix Shaklee. 

# Kanser tahap tiga (Tumor) yang dikesan seminggu selepas bernikah, hilang selepas sebulan mengambil Vivix Shaklee.

Seperti ajaib kan? Kuasa Allah, dengan izin-Nya Vivix telah menghilangkan kanser tahap tiga. Zaman sekarang macam biasa je kita dengar kawan-kawan, saudara mara atau keluarga terdekat kita yang kena penyakit kanser ini. In fact, saya sendiri mengenali lebih 3 orang yang menghidap kanser. Kanser ovari, servik, payudara, otak, darah dan macam-macam lagi.

Ada banyak sebab mengapa kanser boleh terjadi. Antaranya genetik, radiasi, gaya hidup, pemakanan yang pelbagai faktor lain. Pesakit kanser yang tidak mahu dapat rawatan awal, dianggap sebagai membunuh diri. Selagi ada nyawa, berusahalah. Kemungkinan besar akan bertemu dengan 'ubat' yang serasi dengan kanser yang dihidapi.



  # "KANSER TAHAP 3 (tumor sebesar 13cm) hilang setelah sebulan berVIVIX...Alhamdulillah..."




# "KANSER RAHIM mak dah tahap nak kena operate...jumpa doktor lepas ambil VIVIX..cancer terus hilang...SO MIRACLE!!! kuasa ALLAH SWT..."




# "Kanak-kanak KANSER OTAK selepas berVIVIX selama 3 bulan tumor hampir tak boleh dikesan"

"Kanak-kanak perempuan, berumur 7 tahun. Disahkan menghidap kanser otak. Tumor di otaknya tidak akan mengecil walaupun dengan rawatan kimoterapi. Jadi keluarganya memilih untuk berusaha cara lain. Mengambil supplement Shaklee, Nutriferon dan Shaklee Children's Multi-Vitamins secara konsisten. Kemudian pada Ogos, 2007 pada saat Vivix mula diperkenalkan. Ayah kanak-kanak tersebut mula memberi satu satu sudu teh Vivix Shaklee. Dan sejak itu nampak kesan positif. Lebih memeranjatkan, pada November, 2007 tumor tersebut hampir tidak boleh dikesan. Kisah Vivix Testimonials ini banyak memberikan inspirasi kepada pesakit-pesakit kanser yang lain. Tiada yang mustahil, selagi kita berusaha."


Lagi TESTIMONI VIVIX boleh jengah sini....


Bagaimana Vivix Membantu Rawat KANSER?


'Resveratrol' adalah bahan utama di dalam sebotol Vivix. Ianya adalah bahan yang didapati dari tumbuh-tumbuhan seperti anggur merah, sebagai pertahanan dari terkena penyakit. Kajian telah dilakukan, dan ianya bertindak sebagai antioksidan dan anti radang.

Berikut adalah bukti kajian ke atas Resveratrol.
  • Laporan dari Annals of the New York Academy of Sinces 2011, kajian ke atas resveratrol menunjukkan ianya mempunyai kesan anti-kanser.
  • Pada 2008, kajian pada kultur sel, kesan resveratrol menyekat kanser payudara dari terus berkembang di peringkat awal. Hasil kajian diterbitkan dalam Penyelidikan Pencegahan Kanser, kajian itu mendapati bahawa resveratrol membantu menghalang estrogen dari bertindak balas dengan molekul DNA dan membentuk sebatian yang menandakan permulaan pembentukan sel kanser.
  • Tahun 2007, laporan oleh Biologi Kanser & Terapi, resveratol bertindak menjejaskan semua peringkat karsinogenesis (proses dimana sel-sel normal menjadi sel-sel kanser). 
  • Satu lagi kajian tahun 2008 di dalam jurnal Karsinogenesis, menunjukkan bahawa resveratrol boleh membantu mencegah kanser prostat (mungkin disebabkan oleh kesannya terhadap hormon seks lelaki yang dipanggil androgen).


Jom dapatkan VIVIX sekarang!!!

VIVIX OFFER HANYA TINGGAL 11 HARI JE LAGI....

RUGI LA KALAU TAK GRAB HARGA MEMANG SUPER DUPER SAVE...

SEBOTOL JIMAT RM 100++...MEMANG HARGA TAK BOLEH NAK TOLAK LA...

YANG DAH MAKAN BOLEH REPEAT ORDER YE...GRAB LA 3 BOTOL SEKALI BOLEH DAPAT FREE COQ HEALTH PLUS WORTH RM100...

BOLEH BAGI KAT HUBBY OR BAPA KORANG YANG SAKIT JANTUNG KE....

JOM BER 'VIVIX'....POTION AJAIB NI WAJIB CUBA TAU!!! :)



MAISARAH | SID No 956236
Call/SMS/Whatsapp - 012 593 1141
LIKE >>> FB Page - Sarah Body Food
Email  >>> sarah.anothai@gmail.com

COD AREA : BANDAR TUN HUSSEIN ONN, AEON CHERAS SELATAN, MAHKOTA CHERAS, BALAKONG, KAJANG, BANGI, SERDANG, PUTRAJAYA, WANGSA MAJU, KLCC, AMPANG PARK, JLN TUN RAZAK, KL SENTRAL, BANDAR TASIK SELATAN




Dapatkan SET² SHAKLEE untuk Masalah² Anda

No comments :

Post a Comment