Pages


  • HEADING HERE 1

    DESCRIPTION HERE 1
  • HEADING HERE 2

    DESCRIPTION HERE 2
  • HEADING HERE 3

    DESCRIPTION HERE 3
  • HEADING HERE 4

    DESCRIPTION HERE 4
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Thursday, November 28, 2013

Dah SUPERVISOR selepas 4 BULAN BER 'SHAKLEE'...Syukur Alhamdulillah

Salam semua...

Nak mengarut apa ye hari ni?? Nak cerita sikit la tentang perjalanan Shaklee since when & what my achievement now....herrmmm banyak juga fasa fasa yang dah lalui...

Bermula dengan consume Shaklee on January 2013...jadi member dengan Kak Dalina on July 2013....& Now already 5 months with Shaklee & on Oct 2013.. Im an officially a SHAKLEE SUPERVISOR...(nak tunjuk surat cinta Shaklee ada kat kampung)...dah up dari DISTRIBUTOR...i loikeee sangat!!

Tapi untuk mencapainya Oct 2013 memang banyak sangat dugaan yang ku hadapi...bermula dengan pembukaan bulan dengan kesihatan sekeluarga yang kurang baik...kemudian terlibat dengan kemalangan yang agak teruk juga semasa cuti Raya Aidiladha...kereta Myvi pula masuk workshop sebab kemalangan tu yang menyebabkan pergerakan terbatas...masa tu orang nak COD barang memang naik moto kalau dekat dekat tu..yang jauh memang tak boleh nak anta...masa tu baru aku rasa susahnya jika tak ada kenderaan nak ulang alik keje...mujur kawan suami sudi pinjamkan kereta walaupun untuk 5 hari tapi dah cukup syukur...hujung bulan pula dah plan nak ke MEDAN INDONESIA...tiket yang memang dah booked long time ago takkan nak burn macam itu saja...to be SUPERVISOR 1st time kena 3000UV & memang really struggle nak get that UV...with a lot limitation that time tapi ALHAMDULILLAH saya berjaya...

Nak tengok berapa BONUS last month....jom jamu mata anda...tengok je jangan sampai telan air liur...kalau rasa nak jeles janganla...jeles je tapi NO ACTION = ZERO!! Nak tau cara PM saya...:)



Kecik sangat takut tak nampak...so jom tengok yang besar ni...









Saya percaya setiap yang Allah dah tentukan itu mesti ada kemanisan disebalik musibah itu....& ini la kemanisannya....Alhamdullilah for this month saya berjaya juga effective dengan 2500UV dengan bantuan anak - anak Shaklee saya yang baru bertiga orang...saya memang tak banyak anak macam orang lain tapi saya bersyukur dengan apa yang ada sekarang & akan meluaskan lagi empayar ini...

Jom teruskan sihat bersama SHAKLEE...saya masih mencari protege yang mahu mencapai kejayaan melalui bisnes...tak kira siapa pun anda...surirumah, student, professional anda juga boleh lakukannya...BONUS Shaklee dibayar tengah bulan memang la lain dari yang lain...orang dah kering duit anda pulak tengah berjoget joget duit dalam akaun...saya pula berbisnes untuk mengejar FREEDOM dalam kehidupan..saya tak suka kerja yang ada masa masuk & keluar..tak suka rush setiap hari ke ofis...tak suka juga di suruh buat benda yang saya tak suka buat...juga mahu jadi WAHM....jadi saya memilih SHAKLEE untuk mencapai apa yang saya mahukan...

Anda BAGAIMANA? FAST ACTION ! FAST RESULT! 
JOM JOIN SAYA UNTUK DAPAT INCOME 4,5,6 ANGKA...


MAISARAH | SID No 956236
Call/SMS/Whatsapp - 012 593 1141
LIKE >>> FB Page - Sarah Body Food
Email  >>> sarah.anothai@gmail.com

COD AREA : BANDAR TUN HUSSEIN ONN, AEON CHERAS SELATAN, MAHKOTA CHERAS, BALAKONG, KAJANG, BANGI, SERDANG, PUTRAJAYA, WANGSA MAJU, KLCC, AMPANG PARK, JLN TUN RAZAK, KL SENTRAL, BANDAR TASIK SELATAN




Dapatkan SET² SHAKLEE untuk Masalah² Anda

No comments :

Post a Comment