Pages


  • HEADING HERE 1

    DESCRIPTION HERE 1
  • HEADING HERE 2

    DESCRIPTION HERE 2
  • HEADING HERE 3

    DESCRIPTION HERE 3
  • HEADING HERE 4

    DESCRIPTION HERE 4
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Thursday, November 7, 2013

Shaklee boleh bantu masalah INSOMNIA & JANTUNG BERDEBAR DEBAR...

Salam semua...

Dah lamanya tak bersiaran di blog ini...bersawang sana sini dah maklum la bercuti hampir seminggu...Alhamdulillah semua berjalan lancar perjalanan ke Medan juga lancar...

Harini berkerja semula setelah lama bercuti...bersemangat hari ni nak update blog & nak start enjin terus gear 5...hehe...

Pepagi lagi bila dah sampai ofis ada Hamba Allah pm di facebook tentang masalahnya...


Salam nak tanya le kalau tak boleh tidur berdebar kat ulu hati dan kadang² kat jantung kenapa sis? produk ape yang sesuai??



Seperti biasa saya mengGOOGLE la..ini serba sedikit explaination dari Mr G....

Mengapakah Seseorang Itu Selalu Berasa Jantung Berdebar ??

Mengapakah Seseorang Itu Selalu Berasa Jantung Berdebar | Mungkin ada sebahagian daripada kita mengalami masalah degupan jantung yang selalu bedebar-debar. Adakalanya walaupun kita tidak membuat sebarang aktiviti berat, ia tetap dialami walaupun tidak menjejaskan kesihatan tubuh badan. Timbul satu persoalan, mengapakah seseorang itu selalu berasa jantungnya berdebar? Jom ikuti soal jawab di bawah ini.


Soalan:
Saya selalu merasa dalam ketakutan, baik pada waktu malam ataupun di siang hari. Sering mengalami kesukaran bila hendak tidur malam. Jantung sering terasa berdebar-debar, terutama selepas selesai melakukan sesuatu pekerjaan walaupun tidak begitu berat aktivitinya dan juga setiap kali selepas selesai makan. Apakah penyakit yang saya alami dan bagaimanakah cara mengubatinya supaya sembuh?
Jawapan:
Gejala-gejala yang disebutkan itu mungkin disebabkan oleh kerana sering menghadapi masalah membuang air besar dengan tidak lancar, kurang minum air, aturan aktiviti dan pemakanan yang tidak teratur dan tidak mengandungi zat-zat yang diperlukan oleh tubuh badan.
Disarankan supaya tuan mengutamakan makanan daripada jenis sayur-sayuran, buah-buahan dan biji-bijian serta minum air putih sekurang-kurangnya 8 – 10 gelas dalam sehari. Apabila makan pada waktu pagi dan tengahari, sebaiknya biar sampai kenyang, tetapi makan ala kadar sahaja pada waktu malam. Selain itu, elok juga jika diamalkan makan pil atau tablet multivitamin, kalsium, vitamin C untuk menambah zat tubuh.

Untuk kes saudari yang bertanya ni saya suggest beliau ambil OSTEMATRIX untuk masalah insomnianya...MEALSHAKE sebab beliau kurus dan nak tambah berat badan...mulanya suggest ESP tapi dia dah minum sebelum ini tapi kurang berkenan dengan rasanya...VITALEA juga saya suggest dan beliau memang dah ambil VITALEA sekarang...Jika budget lebih boleh add on COQ Health Plus untuk kesihatan jantung...

Saya sarankan OSTEMATRIX sebab :



a) Bantu tidur lena sepanjang malam
b) Badan terasa bertenaga & terasa segar untuk bangun pagi keesokkan paginya.
c) Menghilangkan lenguh & bisa bisa badan
d) Melawaskan sistem penghadaman ~ mudah membuang keesokkan harinya (bukan cirit birit ye)
e) Selain itu beliau menyusu anak jadi kalsium amat penting untuk diambil oleh beliau.

Saya sarankan MEALSHAKE sebab :



a) Membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. 
b) Sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein. Supplemen penting untuk menambah berat badan yang mana ia membantu menambah selera makan. Walau kita kurang makan namun pengambilan Meal Shakes ni banyak membantu memberi badan rasa bertenaga.

Add on COQ Health Plus sebab :




Anda mengalami masalah yang sama dengan saudari ini...boleh la cepat cepat PM/Whatsapp saya @


MAISARAH | SID No 956236
Call/SMS/Whatsapp - 012 593 1141
LIKE >>> FB Page - Sarah Body Food
Email  >>> sarah.anothai@gmail.com

COD AREA : BANDAR TUN HUSSEIN ONN, AEON CHERAS SELATAN, MAHKOTA CHERAS, BALAKONG, KAJANG, BANGI, SERDANG, PUTRAJAYA, WANGSA MAJU, KLCC, AMPANG PARK, JLN TUN RAZAK, KL SENTRAL, BANDAR TASIK SELATAN




Dapatkan SET² SHAKLEE untuk Masalah² Anda

No comments :

Post a Comment