Pages


  • HEADING HERE 1

    DESCRIPTION HERE 1
  • HEADING HERE 2

    DESCRIPTION HERE 2
  • HEADING HERE 3

    DESCRIPTION HERE 3
  • HEADING HERE 4

    DESCRIPTION HERE 4
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Wednesday, January 8, 2014

BAGAIMANA ALFALFA SHAKLEE DIHASILKAN?...dengannya masalah susu kurang, kurus badan, keputihan, sembelit, ekzema, resdung SELESAI!!

Salam semua...

Sibukkan semua nak cerita pasal ALFALFA kan? kalau google macam macam info tentang Alfalfa akan keluar...

Jom baca sini tentang ALFALFA...


BAGAIMANA ALFALFA SHAKLEE DIHASILKAN???


Alfalfa Complex Shaklee merupakan formula Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr Shaklee pada tahun 1950-an.

Diperbuat daripada tanaman Alfalfa, atau nama saintifik, Medicago Sativa secara organik di California yang bebas dari semburan  pestisid , herbasid dan menggunakan bahan kompos/baja bebas kimia. 

Alfalfa juga dikenali sebagai "Raja Segala Tumbuhan"

Tumbuhan ini mengambil masa sekurangnya 2 tahun untuk membesar dan akarnya boleh mencapai sehingga 20 kaki ke dalam tanah untuk menyerap pelbagai nutrisi. Daun Alfalfa yang telah matang kaya dengan klorofil. Daun-daunnya ini dikeringkan dengan udara semulajadi bagi mengekalkan nutrisi yang terkandung di dalamnya. Manakala bahagian lain yang tidak penting dilupuskan.




Kemudian, daun-daun yang telah dikeringkan akan dibiarkan menjadi serbuk sebelum dikompress menjadi tablet. Keseluruhan proses ini dijalankan di bawah pengawasan dan kawalan Shaklee yang sangat ketat dan teliti. Setiap tablet mengandungi 300mg Alfalfa.

*****************************

Klik sini

TESTIMONI ALFALFA 


Berminat?
Boleh hubungi saya..:)
Shaklee terbaekkkk!


MAISARAH | SID No 956236
Call/SMS/Whatsapp - 012 593 1141
LIKE >>> FB Page - Sarah Body Food
Email  >>> sarah.anothai@gmail.com

COD AREA : BANDAR TUN HUSSEIN ONN, AEON CHERAS SELATAN, MAHKOTA CHERAS, BALAKONG, KAJANG, BANGI, SERDANG, PUTRAJAYA, WANGSA MAJU, KLCC, AMPANG PARK, JLN TUN RAZAK, KL SENTRAL, BANDAR TASIK SELATAN




Dapatkan SET² SHAKLEE untuk Masalah² Anda

No comments :

Post a Comment