Pages


  • HEADING HERE 1

    DESCRIPTION HERE 1
  • HEADING HERE 2

    DESCRIPTION HERE 2
  • HEADING HERE 3

    DESCRIPTION HERE 3
  • HEADING HERE 4

    DESCRIPTION HERE 4
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Tuesday, December 24, 2013

Suplemen Shaklee untuk MIGRAIN / PENING KEPALA

Salam...

Subuh bangun awal terus terasa nak update blog yang dah lama bercuti..sebab tuan punya blog bercuti sakan balik kampung bagai jadi blog of coz tak terupdate kan...

Jadi mood pepagi ni memangnya meronta ronta nak coret kat sini...

Jom baca kisah tentang pengguna Shaklee juga seorang blogger tentang SAKIT KEPALA & SHAKLEE...


" Sebelum ni, aku ada buat satu entri tentang Keyword " pening kepala vitamin shaklee "
Then, ada sorang reader yang tinggalkan komen menyatakan mungkin orang tu tengah cari suplemen untuk pening kepala agaknya. Owh, kenapa la aku tak terfikir yang tu. Jadi, hari ni aku nak share dengan korang suplemen apa yang sesuai untuk anda2 yang kerap mengalami pening/sakit kepala ni.
Sebenarnya, aku sendiri kerap mengalami pening/sakit kepala ni. Aku akan rasa pening serta mual2 bila makan sesuatu yang terlalu manis atau terlalu masin. Sakit kepala pula aku alami bila terlalu lama dalam kenderaan, kena panas, penat sangat atau kurang tidur. Pertama kali aku cuba suplemen Shaklee, aku memang cari suplemen yang boleh reduce atau elakkan dari kena sakit kepala sebab aku kan naik bas 2 minggu 2 kali. Setiap kali balik kampung, mula la. Sakit kepala amat. Sampai tak boleh nak buat apa kerja pun. Makan panadol pun tak jalan. 


Apa suplemen Shaklee yang aku amalkan? Ini dia.
B Complex
OsteMatrix

Apa kaitan 2 jenis suplemen ni untuk pening/sakit kepala?

First, kita fokus pada B Complex. B Complex ni ada yang kata merupakan vitamin anti stress. B complex dikatakan dapat mengawal emosi serta tekanan. Tekanan boleh mendatangkan rasa sakit kepala. Disinilah B Complex dapat membantu. Selain tu, B Complex penting untuk kesihatan urat saraf yang juga menjadi punca sakit kepala.
Second, OsteMatrix. OsteMatrix merupakan suplemen Kalsium serta tambahan Magnesium dan Vitamin D. Kalsium juga penting untuk urat saraf yang sihat. Kalsium serta Vitamin D juga dikatakan dapat melegakan sakit sepala.

Dua suplemen yang dinyatakan ni bukan sahaja sesuai untuk mereka yang mengalami masalah pening/sakit kepala malah AMAT DICADANGKAN untuk wanita yang kerap mengalami PMS (sindrom pra haid). Kalau rasa tiap-tiap bulan tu, setiap kali 'datang bulan' rasa angin je satu badan, elok ambil suplemen ni. Juga bagi mereka yang kerap mengalami senggugut.



Credit to Tuan Punya blog Whatever-Ville

Beliau ni makan 2 jenis ni & sakit kepala beliau semakin boleh di kawal..tak la macam dulu dulu asik sakit memanjang je...

Yang face problem yang sama boleh la cuba SET MIGRAIN aka SAKIT KEPALA ini..saya percaya ramai yang mengalaminya dah terlalu bergantung pada panadol etc untuk meredakan nya...jom try yang NATURAL, BERSIH & SELAMAT...pastinya SHAKLEE...........:)


MAISARAH | SID No 956236
Call/SMS/Whatsapp - 012 593 1141
LIKE >>> FB Page - Sarah Body Food
Email  >>> sarah.anothai@gmail.com

COD AREA : BANDAR TUN HUSSEIN ONN, AEON CHERAS SELATAN, MAHKOTA CHERAS, BALAKONG, KAJANG, BANGI, SERDANG, PUTRAJAYA, WANGSA MAJU, KLCC, AMPANG PARK, JLN TUN RAZAK, KL SENTRAL, BANDAR TASIK SELATAN




Dapatkan SET² SHAKLEE untuk Masalah² Anda

No comments :

Post a Comment