Pages


  • HEADING HERE 1

    DESCRIPTION HERE 1
  • HEADING HERE 2

    DESCRIPTION HERE 2
  • HEADING HERE 3

    DESCRIPTION HERE 3
  • HEADING HERE 4

    DESCRIPTION HERE 4
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Thursday, July 11, 2013

Jatuh Cinta Dengan SHAKLEE....

Assalamualaikum...


Shaklee....semua pun dah sedia maklum akan product yang sudah bertapak agak lama di Malaysia...saya juga mengenali Shaklee ini menerusi pembacaan saya di blog2 tentang kepoweran product ini...saya mula menggunakan Shaklee ESP semasa umur anak saya 2 bulan dengan hasrat supaya susu badan meriah serta dapat memenuhi kehendak penyusuan baby Firas..itu lah sebab mula-mula saya membeli produk ini...semata-mata kerana nak susu meriah...full stop!!




Tapi bila memakan ESP hari demi hari rasa seronok pula kerana hasil susu perahan menjadi lebih pekat, milky dan ada pertambahan dari jumlah susu perahan yang sebelum ini...suka sangat la rasa hati saya...kemudian beransur-ansur saya membeli alfalfa sebab katanya gabungan ESP & alfalfa ini memang milk booster terbaik jadi saya pun membeli alfalfa pula...itu la permulaan sebab apa saya mengambil shaklee....sehingga ke hari ini saya masih continue dan Alhamdulillah susu badan masih kekal ada dan semoga dipermudahkan Allah untuk berlanjutan sehingga 2 tahun..doa kan ye...:)



Sesiapa yang masih belum berShaklee...jom berShaklee bersama saya...




Energy Soy Protein (ESP) - minuman superb hebat!!! 

berminat boleh pm saya..

MAISARAH AZEMI
012 - 593 1141
COD AREA : BANDAR TUN HUSSEIN ONN, AEON CHERAS SELATAN, MAHKOTA CHERAS, BALAKONG, KAJANG, BANGI, SERDANG, PUTRAJAYA, WANGSA MAJU, KLCC, AMPANG PARK, JLN TUN RAZAK, KL SENTRAL, BANDAR TASIK SELATAN

No comments :

Post a Comment