Pages


  • HEADING HERE 1

    DESCRIPTION HERE 1
  • HEADING HERE 2

    DESCRIPTION HERE 2
  • HEADING HERE 3

    DESCRIPTION HERE 3
  • HEADING HERE 4

    DESCRIPTION HERE 4
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Monday, July 29, 2013

BERPANTANG dengan SET BERPANTANG SHAKLEE lebih mudah....

Assalamualaikum readers,

Today is monday...of course la monday blueskan...saya pun boleh di katakan amat penat sebab baru sampai pukul 3.30 pagi tadi dari Alor Setar..Tapi itu bukan alasan untuk tidak update blog ku ini...

Sepanjang bercuti hujung minggu ni ada yang bertanya saya tentang Set Berpantang / Bersalin Shaklee...Jadi hari ini nak bercerita sedikit tentang Set Berpantang Shaklee ni...

Saya semasa bersalin..saya menggunakan set berpantang dari tanamera...yang saya kenali melalui pembacaan & testimoni ibu ibu yang telah menggunakannya...tetapi untuk set tanamera ini ada yang saya tidak makan sewaktu dalam pantang kerana anak saya naik ruam ruam merah di muka selain badannya rasa panas dan sentiasa berpeluh tak kira masa...item item dalam set tanamera juga banyak yang untuk kegunaan luaran seperti pilis, herbal blend letak kat perut, mandian herba, etc...memang di akui badan saya cepat rasa ringan tetapi masih ada barang yang saya tidak dapat guna sepenuhnya...itu yang buat tak happy tu..

Dan masa itu baru terfikir sebab apa saya tak guna SET BERPANTANG SHAKLEE je masa bersalin tu kan?? hermmmm....

Kalau lah saya ditakdirkan mengandung lagi saya pasti mahu cuba set berpantang Shaklee ini & rasai sendiri perbezaannya...



Kenapa Set Berpantang Shaklee...

1) Set ini boleh digunakan serta merta...tak perlu menunggu hari ke 4 macam sesetengah produk dipasaran
2) Set ini produknya untuk kesihatan dalaman bukan seperti produk lain yang mementingkan luaran.
3) Set ini juga mudah di consume sebab dalam bentuk pil tak perlu nak di bancuh kecuali ESP sahaja yang di bancuh.
4) Set ini friendly breastfeeding..ibu ibu tak perlu risau akan produk yang effect susu sebab panas herba ke ape ke...sebab semuanya semulajadi..tak perlu risau...
5) Set ini juga amat sesuai untuk ibu ibu yang berpantang sendiri..tak ade orang nak jagakan kerana ibu uzur, ibu sudah meninggal, MIL pun sakit, etc..
6) Testimoni yang telah menggunakannya juga semuanya memberikan feedback yang baik dimana selain anda cepat sihat, anda juga dapat meriah susu badan untuk baby tercinta...

Jadi...bukankah berbaloi tu??

Jom baca baca dulu fungsi setiap satu produk dalam set ini :

1) B Complex  
  • Badan merasa lebih bertenaga walaupun tidak cukup tidur
  • Anti stress
  • Elakkan angin meroyan
 2) Vita Lea
  • Membentuk sel darah untuk menggantikan darah yang banyak keluar ketika bersalin
3) Vita -C
  • Cegah selesema dan elakkan anemia (kurang darah)  
4) Osteomatrix
  • Elakkan sembelit semasa berpantang
  • Menguatkan tulang dan gigi kerana kalsium yang tinggi
  • Mengurangkan lenguh lenguh badan, sakit pinggang, lutut , tangan, kaki
5) Zinc
  • Cepatkan pembaikan luka dalaman & luaran
  • Berfungi sebagai ikan haruan moden
  • Elak rambut gugur
6) ESP (Energy Soy Protein)
  • Sumber protein ibu 
  • Memekatkan susu
  • Membekalkan tenaga
Dah baca kebaikan set ini...

Mahu cuba jom pm saya...

Untuk yang mahu mencuba trial pack set berpantang juga ada disediakan...

Boleh PM saya ye...

MAISARAH AZEMI
012 593 1141




No comments :

Post a Comment